Just nu....

.... är Johanna Grants blogg nog den jag går in och läser mest och stup i kvarten. Jag blir verkligen så berörd och känner igen mig i allt hon skriver. Johanna, du är grym och jag VET att du kommer lyckas så jäkla bra med det du vill.
 
..... är jag mer målmedveten än någonsin. Efter ett x antal käftsmällar, så är jag mer fokuserad än någonsin. Att komma ikapp med allt är så himla nära just nu.
 
..... har jag mer ideér och tankar på vad jag måste hitta på i mitt liv än någonsin, mina block där jag skriver upp alla business-ideér går åt kan jag säg.
 
..... har jag helt otroligt fina hästar i stallet.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Grant

<3

2015-11-16 • 13:16:45
URL: http://johannagrant.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0