God morgon!

Just nu håller filmklipp på att laddas upp på Youtube på både Kleo och Kiwi. Tog dem till klubben igår och skuttade lite, wow - de gillar verkligen att hoppa bägge två! Tuta och håll i dig, så fixar ponnyerna resten ungefär!
Jag blir ju sådär löjligt stolt över mina ponnys när de är så duktiga :')
 
Idag kommer även bilder från när de var och hoppade öppen bana i Hillarp med titthinder! GRYMT duktiga var dem, och brydde sig varken om mattor, lådor, grindar el dyligt. Guldponnys!
 
Idag ska jag rida massor och jag ska göra i ordning för nya hästar som kommer imorgon.
 
Vad ska man säg? Jag är ganska peppad på dagen och hoppas Bosse kan knäppa lite bilder idag!
 
 
Sneakpeak på Kleo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0