Svar på frågestund del 1!

Har fått in ganska många roliga frågor denna gången! Tänkte dela upp det och svara på ett par stycken varje dag nu framöver!
 

 
Kommer du i framtiden ha någon som jobbar åt dig på heltid i stall mm..?
 
Svar. Ja, det kommer jag behöva! I och med flytten så kommer verksamheten kunna utvecklas till ännu större, vilket är fantastiskt roligt och motiverande!
 
Varför tar du bara in ponnisar, från utlandet? säljer du inte storhästar utan bara ponnisar?
 
Svar. Anledningen är superenkel! Jag har GRYMT mycket ponnykunder för tillfället, så därför är det ponnys jag tar in just nu! Framåt kommer jag ta in stora hästar också! Säljer storhästar mellanåt också, just nu har jag en jättetrevlig efter San Quintero inne! Snart kommer där ett grymt fint sto också :)
 
Hur många hästar inklusive ponnys säljer du per år?
 
Svar. Inte den blekaste aning!!
 
Vilken häst är din favorit i stallet nu?
 
Svar. Helt klart är Bliss min favorit!!
 
 
Varför ska ni flytta? Är nya stället bättre?
 
Vi ska flytta för att jag fått en fantastisk möjlighet att kunna utveckla min verksamhet. Sen så ligger det väldigt bra, precis nedanför åsen vid Ljungbyhed. Det är ett perfekt läge för oss! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: tilda

Åh, jag saknar allt med prao:en :')
Tack vare att du berättade om korr skolan, har jag haft kontakt där nu och det blir mitt första val till gymnasiet nu nästa höst :D

Hoppas allt går bra med det nya stallet :D

2014-10-22 • 19:53:39
URL: http://ladymin.blogg.se
Postat av: Josefin

Hejsan! Om du söker extrapersonal eller heltid så får är jag väldigt intresserad. Bor i Åstorp just nu. Så är du nyfiken så släng gärna iväg ett mejl. :)

2014-10-22 • 21:41:09
URL: http://varglyckans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0