Veckan som gått...

Sist jag uppdaterade var väl ca en vecka sedan? Och då lovade jag att berätta hur det gick på dressyrtävlingen i Sösdala. Tävlade tre hästar där, och det var både ups and downs.
 
Totte gjorde debut, och han är ju jäkligt speciell att rida på, så jag tyckte han gick över förväntan. Han kändes faktiskt helt okej, mot vad jag trodde han skulle kännas. Inga toppresultat, men över förväntan.
 
Titan gjorde ett program där typ hälften var jätte, jättebra och hälften katastrof. Vimsig och lite överallt. Så en del gjorde han super och en del vill jag bara glömma.
 
Scandium var väl dagens stjärna och gick in och blev trea i första klassen och vann andra klassen!!
Kul, efter så mycket strul som vi haft!! Äntligen släppte en hel del!
 
 
Så, lärorik helg med mycket ups and downs, men helt okej ändå! Nu blir det tävlingsvila för dressyrhästara ett par veckor, och enbart supermycket träning! Nu jäklar ska vi över en tröskel till på allihop!
 
 
hi
 
Hingstarna har det fortfarande toppen,  Mammuten börjar faktiskt bli riktigt snygg. Längtar tills pälsen är helt borta!
 
 
I övrigt denna veckan så har jag kämpat på som vanligt, anordnat P&J och ridit mycket. En ganska bra vecka med andra ord!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0