brb!

Åh, har lite o berätta. Bland annat att vi varit utan ström i över två dygn sedan stormen. Fyfasen. OJ vad man inser hur mycket hästarna dricker, känns som att jag inte gjort något annat än sprungit med vatten till hästarna. Allt för att de ska må bra <3
 
Träd trillade över ridhuset.
 
 
En sådan tur är att ridhuset faktiskt är oskadat. Två träd aka 2 ton trillar över varav det ena ligger på och det andra knäcktes, och ridhuset klarade sig. Änglavakt!


Ska uppdatera  ikapp läget. Måste få fatt i folk som jag inte kunnat ringa pga död mobil som inte gått att ladda osv osv. Spännande! 
 
Nu- släppa ut hästarna och sedan hämta två tjejer i Perstorp!  ;D
 
 
Söööt bild på fölis!
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Oj, tur med ridhuset. Här flög det runt plåtar och hela köret, men det blev inga stora skador.
Fölet är fruktansvärt sött, påminner lite om fölet Langs Nicole som jag fotade på flyinge nu i höstas.

Svar: Jaa, en jäkla tur!! Fölet är efter Bernstein!
Alexandra Ferm

2013-11-05 • 21:55:15
URL: http://cronsellpysslar.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag tänkte väl :D Bernstein är alltid inblandad när de har lite udda färger :3

Svar: Jaa, precis!
Alexandra Ferm

2013-11-06 • 07:14:50
URL: http://cronsellpysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0