Resultat!

Räkan igår var helt fantastisk. Jag hade verkligen inga förväntningar alls.
Kom ju för det första en timme för tidigt för att klantiga alex inte läst ryttar-
meddelandet tillräckligt noga (om ens alls... )..
I alla fall. Sen började det verkligen ösregna så fort vi lastat ut honom.
Och då menar jag verkligen ÖSREGNA! Sen var där många titthinder, och
lilla Räkan som skulle göra sin debut!
Men, han tog mig med storm. Jag fick inte igång galoppen riktigt till första hindret
så där fick vi lägga en volt och komma en gång till. Men sen gick han hela banan
perfekt. Fick ett ner på det suuperläskiga vågplanket som han hade huvudet mellan
frambenen när han hoppade ^^ Så på det hindret blev han lite flack och rev - men shit
the same, för jäklar vad bra han var :D
Men sämsta förutsättningarna så gick han ju helt jäkla super! Kommande tävlingar
känns ju enkelt!
 
Framförallt så var han laddad till tusen och tyckte det var jätteroligt! Bilder kommer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0