Nice!

 
Dagen börjar härligt, jag har hunnit rida tre hästar och hjälpt min duktiga prao-elev
som började med att fodra, släppa ut hästar och mocka. Nu sitter vi i boden och fikar
samt har lite internet-tid´. Jag jobbar med att svara på mail och bloggar.
Håller även på att bygga en hemsida. Det är kämpigt. Fattar ingenting.
 
Nu ska vi ut och rida hästarna, endel ska longeras, någon ska filmas, och jag ska
ev hålla en träning för kund. Roligt!
 
Känns som att vi har en chill och bra dag framför oss!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Har du några filmer på gång på hästarna du rider just nu ? :)

2013-01-21 • 14:06:42
URL: http://lillharald.blogg.se
Postat av: Elin Bertilsson

Så himla läcker ponny. :)

2013-01-21 • 15:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0