Info

Jag har sedan nu sista omgången jag tagit hem polska ponnys fått otroligt många mail med frågor om vem man ska handla ponnys/hästar ifrån. Grejen är att jag vill inte rekomendera någon. Inte någon eller några alls. Detta för att jag vill verkligen inte att det ska gå snett för någon som köper häst från någon jag rekomenderat. Det enda jag kan rekomendera isåfall är att ÅKA TILL polen med någon hästkunnig och köpa häst. Jag rekomenderar STARKT de polska fina hästarna, men jag rekomenderar INTE att handla över telefon utan att ha stenkoll på vad man gör. Däremot så har jag flertalet gånger hjälpt folk att handla därifrån. Så att jag har gett lite förslag på hästar och så står jag som förmedlare mellan polacken och kunden. Det har jag gjort flertalet gånger och alla har hittills varit väldigt nöjda! Då ordnar jag allt med transport, veterinärintyg, försäkring osv osv.
 
Vid intresse på det, bara maila mig eller ring!  0708449174 el [email protected]
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0