Svar på en fråga :D

Undrar lite hur du gör om någon tex mejlar eller smsar på en häst
du har till salu och du inte tycker det låter som rätt människa eller
hästen skulle vara såld. Hör du av dej eller skiter du bara i att svara?


Sv. Jag hör alltid av mig! Oftast är det ju så att skulle jag tycka att hästen
de mailar/ringer på antagligen inte passar dem alls, så låter jag dem prova
iallafall för att det går verkligen inte att bedöma hur någon rider/är på
telefon. SKULLE det låta som att de verkligen ringer el mailar på fel sorts
häst, så har jag ju näst intill alltid någon annan häst till salu som skulle
kunna passa super. Så jag hör alltid av mig om någon mailar/ringer.
Sms är jag ibland lite dålig på att svara på. Men det är mest för att jag lätt
glömmer bort dem!

Ibland är det ju så att jag har visat samma häst 3-4 gånger på en helg och
sen ringer 2 el fler och säger att dem vill ha hästen. Också en riktigt jobbig
grej. Men, först till kvarn är det som gäller, för näst intill alltid så hade hästen
fått det precis lika bra var den än hamnat. Och i dessa situationerna så svarar
jag också alltid och ger besked på att hästen är såld, men att jag kanske har
någon annan som passat dem också, el ber dem ringa mig en vecka senare
för då har jag säkert fått in nya hästar som jag ska förmedla :)



Så, jag svarar ALLTID :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ser dina kontrakt ut när du säljer hästar? skriver du ett eget? isåfall hur ser det ut? vill du visa?:)

2012-02-15 • 18:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0