Mitt nya stora mål!

Hela tiden ändras och förnyas planer. Mitt nya mål har blivit 100 gånger större
än de jag haft tidigare.
 
Jag tänker ta Svensk beridarexamen!
 
Kopierat ur svensk ridsport..
 

Behörighet;

För att antas till beridarprovet krävs för ryttare med specialdiciplin dressyr dokumenterade tävlingsmeriter t.om St Georg, för ryttare med specialdiciplin hoppning tävlingsmeriter t.om 140, för ryttare med specialdiciplin fälttävlan tävlingsmeriter t.om svår klass. Du skall också ha styrkt erfarenhet och goda resultat i att grund och vidareutbilda hästar samt ha deltagit med hästar vid t.ex kvalitetsbedömning, premiering, treårstest, talangjakt, bruksprov, 4-års championat och Breeders Trophy. Därutöver krävs minst 5 års heltidsarbete med hästar som anställd eller som egen företagare.

Vad tror ni? Omöjligt? Nepp, inte som det ser ut just nu. Nu börjar livet, från och med nu så kommer jag att börja satsa ordentligt. Visst hade det varit lite kaxigt att lyckas med detta? ;)

 


Kommentarer
Postat av: Annie Berggren

Kör på, det klarar du! :)

2012-12-05 • 16:20:23
URL: http://ponnyteamets.blogg.se
Postat av: Alexandra Jeppsson

Ska du ta det inom alla diciplinerna? :)

2012-12-05 • 17:08:36
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/
Postat av: Birna

Ja jag tror då inte att det blir några som helst problem för dig! Du har ju både viljan och styrkan att lyckas och dessutom är du riktigt duktig. Som du själv säger så verkar det inte omöjligt som det ser ut nu och turen verkar ju ligga på din sida. Kanske för att du är så jäkla duktig och viljestark? Du får åtminstone saker gjorda och är verkligen värd alla möjligheter som du får. Det förtjänar du verkligen, speciellt i och med allt jobb du lagt ner.
Kämpa på, jag tror inte att något är omöjligt för dig! :)

2012-12-05 • 20:34:11
URL: http://icelandichorse.webblogg.se/
Postat av: Birna

Kan ju lägga till att jag hoppas du delar med dig av det som händer på din väg dit! Det verkar bli färre och färre inlägg nu för tiden... Jag förstår dock om du har mycket att göra men jag saknar dina uppdateringar. Det är så intressant att läsa din blogg, speciellt eftersom du är så duktig att komma med bilder. Så är det ju också kul att läsa om så många olika hästar, även om jag nästan alltid brukar fästa mig för någon speciell så är det alltid kul att följa alla hästar. Och såklart din väg mot framgång och som jag verkligen hoppas på; toppen! ;)

2012-12-05 • 20:38:33
URL: http://icelandichorse.webblogg.se/
Postat av: Ingela

Vill man så kan man! Kör så det ryker! =)

2012-12-07 • 12:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0