Tre hästar jag ridit idag!

Irlänsk D-ponny 6 år, superfin! Passar dig som vill ha en fin hopp/dressyrponny
att utvecklas med och klättra i klasserna med. Snäll och hoppar helt kanon!



B-ponny 18 år! Perfekt läromästare. Har tävlat en hel del tidigare och kan
sina grejer.



Polsk storhäst 5 år :) Riktigt snäll och rolig häst som ställer upp i alla läge.
Rolig juniorhäst, den här hästen hade du som tycker det är roligt att utbilda
lite själv och tävla tyckt varit rolig. Med att utbilda själv menar jag inte att
den är dum på något vis, absolut inte. Vad jag menar är att med lite jobb
och styrka kan den bli riktigt fin! Den är snäll och snygg i kroppen och har
alla förutsättningar att bli en jättefin häst!


Kommentarer
Postat av: Therese Jensen

Men då får du ledtrådar haha, märket dyon och något jag velat ha till chanel :D haha nu tror jag det blir rätt lätt ;) Synd att det inte blev någon träning men du gjorde rätt val för nu när jag tittar ut så stormar det och regnar som fan :(.

2011-05-24 • 18:05:46
URL: http://livetenligttherese.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0