Tilly update!



Tillybus har percis varit ute och tränat lite på slalom, tunnel och hoppa
rockring. Ojoj, jag kommer ju då inte hänga med henne i framtiden... ^^
Hon är SNABB på att lära sig!

På valpkursen vi är på varje måndag övas det mycket på inkallning, gå
fint vid vänster sida både med och utan koppel, sitt och ligg och avslappning.
Allt sköter hon med glans och vi får en hel del beröm för hur uppmärksam
och lydig hon är. Roligt!
Jag är väl inte jätteroad av att gå på denna valpkursen, tycker det är ett
väldigt ihopaplock av folk samt så har jag och Tilly redan övat på allt innan hemma :p
Men, jag ser det som en bra och rolig erfarenhet för Tilly :) Hon behöver ju komma ut
och få träning bland så många andra hundar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du söker på goggle bilder: cognac rw 19

så kommer det upp två bilder på dig och bella :D

2011-05-19 • 14:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0