Angelo idag

Angelo hade vilodag idag. Har lite en princip att vilar hästen i en dag
så har den stela muskler dagen efter, vilar den två dagar har den läkta
muskler och vilar den tre dagar, så är det ryttaren som får onda muskler ;)


Blev inga skor för Angelos del idag heller, då min hovslagare för första gången
någonsin försovit sig och glömt bort mig. Har aldrig tidigare hänt. Han har aldrig
ens varit sen. Haha, stackarn. Blir nya dojjer nästa måndag istället. Kris är det
ju inte än ändå :)


Kommentarer
Postat av: Cornelia Weber

Vad menar du med att ryttaren får onda muskler?

2011-05-03 • 20:36:04
Postat av: matilda

hejsan!, jag har en liten funderings fråga till dig om min häst i hoppningen,..kan du kontakta mig på mailen/adda msn? (:

2011-05-03 • 22:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0