Pinsamt!

Haha vill ni veta en kul sak idag? Som inte är kul alls?
Bara pinsam?

Jag är dunder förkyld - jag hostar gaaanska mycket.
Och så ringde där en kund. Ibörjan gick det bra att snacka.
Sen kom världens hostattack. Jäklar!

Jag försökte låta bli att hosta, och då kunde jag istället inte
andas typ utan pep i luren och sen hosta jag säkert 5 -10 minuter
utan uppehåll, kunde inte andas och tårarna rann ur ögonen!

Och givetvis tryckte jag inte av luren- utan kunden hörde allt.
Stackars kund!

Slutade ju inte hosta heller utan kved till svar hela tiden tills vi
avslutade samtalet och smsade istället. 

Förstår ni hur PINSAMT?

Jag har fått sånna hostattacker hela dagen idag!



Tänk om jag hade kunnat bli frisk någon gång? ;)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

söt bild =)

2011-12-23 • 15:47:09
URL: http://ponnybrudenss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0