Julahoppningar!

Årets mysigaste ponnytävling drar igång imorgon - Julahoppningarna
på Åsbo Ponnyklubb. Med glitter, tomtar, gran, snögubbe och paketer
som smyckar ridhuset blir julstämningen rikitg hög. Julskivan går på
högvarv snurrar om och om igen, stora klasser med många ponnysar
hoppar och trots att det är en svår tävling med mycket tittigt och svåra
banor, så är folk glada och lyckliga ändå.

Jag kommer inte att tävla denna helgen för första gången på många, många
år, men jag kommer titta på fina ponnys, snacka med kunder och trevligt
folk samt njuta av att se många ponnys jag förmedlat/sålt.

Minns ni förra året? När jag tävlade lilla, lilla söta Grynet?
Det är inte alla som rider b-ponny på sin sista ponnytävling. Alex gör, och
jag och finaste lilla ponnyn nollade runt en LC. Hon var lätt snyggaste ponnyn
på plats! :')








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0