Långa chaps!

Sanna om Har blivit några stycken...:
Jag har sett på nån bild att du har chaps på dig ibland, sådana
som är över hela benen eller hur ja ska säga.. Funderar på att
köpa såna tycker du de är bra och vart har du köpt dina? :)



Svar; Yes, jag har långa chaps och de är köpta på Hööks.
Det är det bästa köpet jag någonsin gjort. Jag rekomenderar
varmt långa chaps. Man sitter som gjuten i sadlen och de är
riktigt varma och goa att ha på vintern (går alltså INTE att ha
på sommaren, då kokar man xD). Dessutom är det ju skitsnyggt :D





Jag tycker långa chaps är riktigt jäkla snyggt! ;D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för svar! Då blir det ett par sådana till hösten/vintern! :)

2011-08-27 • 15:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0