Sheltievalp

Hihi, oj vad jag har fått ut mycket bilder och film nu.
Känns bra. Skulle ha gjort det igår, men som sagt,
vi hade en filmkväll och därefter somnade jag ifrån det.
Idag har jag varit och ridit Grynis och därefter åkte vi
och tittade på julahoppningarna. Många fina ponnys idag.
STORT grattis till Josse som gjorde en superrunda på Silas
idag i LA-debuten. Grattis!

Efter det så åkte jag och min mamma iväg till Höganäs för
att titta på en sheltie-valp :D:D:D
Heeelt underbart fin var den. Är helt glad, det känns så bra!
Går allt som det ska så kommer den hem till oss strax efter jul <3

Tog några få bilder, dock blev där inga bra, men ni får se lite iallafall?

Fina fina valpen <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0