Sommarjobb?

Någon som söker sommarjobb med kort varsel?
 
Söker dig som är duktig på att ha "översikt"  (alltså kunna på egen hand se vad som skulle behöva göras), kan ta lite egna initiativ,  som VILL lära sig och ah, ni fattar. Det viktigaste för min del är att den som ska vara hos mig VILL lära sig och är beredd på att hänga med på allt vad vi hittar på, såsom träningar, tävlingar, visningar, stallarbete, ridning, gårdsarbete osv osv. Ridning ingår om det är av intresse, inget krav från min sida.
 
Vad sägs? Skicka mail el sms till [email protected] el 0708449174
 
Finns boende och möjlighet att ta med egen häst.
 
 
Hos oss är det bara Hugo som ligger på latsidan.... ;)
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Synd att jag inte är ledig förrän i Augusti.. Jag och Blåöga hade gärna kommit :)

2015-07-06 • 22:55:30
Postat av: Anonym

Hur är betalningen?

2015-07-07 • 14:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0