9 roliga grejer...

- Idag kommer Hans från City-Boxen och hjälper oss att planera och skissa på nästa stalldel som ska börja byggas snart :D
 
- Flertalet av mina ponnyer har gått helt fantastiskt på tävlingar denna helgen som varit. Jag har fullt upp med att checka equipe hela tiden....
 
- Jag är som ett barn som väntar på att dagarna ska gå inför julafton nu när jag väntar på ponnyer som ska komma in till försäljning..
 
- I det snaraste kommer elektrikern ut och fixar ljuset i vår sadelkammare och då är den också färdig!! Det har gått fort att bygga!
 
- Bellas kattungar  är bland det sötaste alltså. Någon som vill ha en? Galet mysiga...
 
- Nya kameran sköter sig exemplariskt och det är verkligen hur skönt som helst att ha en kamera som fungerar att ta bilder med. Gahh vad jag blev galen på den andre trotjänaren när den började bli trött...
 
- Jag har så många framtidsplaner så jag undrar om jag måste leva två gånger för att hinna med allt...
 
- Ibland när jag har ridit ut och är på grusvägen på väg hem så får jag en sån lyckokänsla och vill bara krama om hela stället vi bor på. 
 
- På tal om lycka, inte ofta jag känner just lycka mer än ett par micro-sekunder, men när  jag rider Appe, så känner jag mig lycklig varenda sekund.
 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. När kommer de nya ponnyerna

2015-07-19 • 11:54:50
Postat av: Anonym

Hej. När kommer de nya ponnyerna

2015-07-19 • 11:55:13
Postat av: Anonym

Vad är det för ponnys som kommer in?
Vi letar maxad C ponny/ D ponny, helst över 7 år - till fälttävlan? kommer det in något intressant?

2015-07-19 • 21:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0