Godmorgon!

Jag är helt slut, har varit sjuk hela förra veckan samtidigt som mycket har hänt, både tråkigheter  och roligheter. Samtidigt är jag taggad på ny vecka. Denna vecka rullar det in nya hästar o det är ju alltid roligt!
Jag pratade även med en vän till oss igår eftermiddag, som jag ska ha lite roliga sammarbeten med i fortsättningen! Typ så fort jag flyttar till nya stället :D Taggad för det! Bl a en häst f 2011 som ska stanna under ett par år för träning och tävling. Riktigt roligt!
 
Bubbel, bubbel. Åter till idag. Idag ska stalljobbet och hästarna gå som vanligt samt så tänkte jag vi skulle ner till gården och göra ett ryck där. Det är sååå nära att all inredning är ute nu! Skitbra!
 
Under dagen idag kommer jag slänga ut fler löshoppningsbilder från i lördags och lite annat kul!
 
 
Lilla Timi fick jag ett mess från igår att allt går jättebra, de tog sin första ridtur igår, barbacka! Mysigt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0