Läget!


Ibland förstår jag inte riktigt vart tiden tar vägen. Idag har jag jobbat och kämpat på med allt möjligt hela dagen, men ändå har jag tre hästar kvar att rida samt så ska jag hjälpa Vanja och Regina nu med deras ponnyer. Jag fattar liksom inte vart dagen tar vägen. Har ju trots allt inte så många hästar för tillfället, jag jobbar konstant och tja, vad ska man säg? Jag har kanske roligt så tiden går fort? Hm, aja. Ser i alla fall fram emot en helkväll i ridhuset. Alltid kul att hjälpa töserna, de är superladdade inför P&J på onsdag och sen blir det jag, hästarna, dressyr och musik i ridhuset. Om inte A orkar komma ut och tjata på mig förståss ;) <3
 

Kommentarer
Postat av: Lisa Ullbors

Alex,
Du är "ponnymamma" nu så då kommer barnen före.

2014-05-20 • 10:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0