läget

Håller just nu på att ladda upp filmer på Skandium, som ni ska få se ikväll här på bloggen. Det är en rolig häst att rida på :) Just nu sitter jag bara och väntar på att Regina ska ha tränat klart, så jag kan träna på Unikum sen, spännande! Blev lite tajt med tiden i morse, så tränade bara Totte då.
 
Annars idag har jag väl typ, som sagt ridit på skandium, Anna har varit här och kikat lite på Isanna samt så har jag hunnit handla järndojjer på Hööks o gjort bankärenden. Chill dag!!
 
 
Btw så har Regina shoppat en dressyrsadel nu. Hennes mål är numera att kvala in till ungponnySM i BÅDE hoppning och dressyr. Ojoj, stora mål - men som säkert kommer gå superbra! Spännande!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0