Visste ni att...?

... Jag nyligen blev förlovad med världens finaste man? Glad tjej!
 
... Jag har en facebook-sida som heter "Alex häst och hovvård"? Gilla gärna!
 
... Jag är så lyckligt lottad att jag har en sambo som har samma mål och dröm som
jag har...<3
 
... Jag trivs som fisken i vattnet här på Kvarnstena!
 
... Jag har en plan på att om cirka två år ha byggt upp företaget enormt mycket
så jag kan börja sätta mina planer på att bygga eget i verket!
 
... Jag har en strukturerad plan för mitt liv ungefär 10 år framåt? Jag måste ha planer
för att bli motiverad.
 
... När jag har prao-elever så blir jag så galet mån om dem och gör verkligen allt
för att de ska må så bra som möjligt och kunna lära sig så mycket som möjligt!
 
... Jag önskar mig en egen häst SÅHÄR mycket just nu, men det kommer börja med
att bli en b-ponny för att bygga upp ekonomin till att till sist köpa storhästar.
 
...Vi söker faktiskt ett b-ponnyprojekt just nu!
 
... Jag tror Mammut blir en ganska läcker ponny med massor av Power, även om
han inte ser så mycket ut för världen just nu ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag har en skitsnygg c-ponny som du kan köpa! ;)

2013-06-09 • 17:23:11
Postat av: Anonym

Är inte mammut din egna? Vad heter han egentligen ? Fett coolt om ni döper den till mammut!

2013-06-09 • 18:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0