Tränat för A!

Ikväll har jag tränat Titan för A och det gick verkligen helt fantastiskt! Han är ju bara för bra den hästen alltså. Känns som att många trösklar släppt och ja, jisses. Jag svävar på moln! Ni vet känslan va? När allt bara flyter på? Mumma. Och även igår, när jag tränade Totte, som kan vara lite speciell, så gick det super. Yes liksom. Kvitto på att man gör någonting rätt! <3
 
Imorgon bär det av till Henrikträning, med Totte! Första gången vi åker iväg med honom! Spännande!
 
 
 
Tjockis-Totte i somras!
 

Kommentarer
Postat av: sandra

Jättebra blogg! Är Saganek till salu eller har jag missuppfattat det? :)

Svar: Ja saganek är till salu! :)
Alexandra Ferm

2013-12-19 • 00:53:00
Postat av: Kaffehörnan

Godmorgon. Lycka Till

Svar: Gomorgon! Tack så mycket!
Alexandra Ferm

2013-12-19 • 05:14:29
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0