To do 2014

Här kommer mina "To do's" för år 2014. Skriver inte mål, för detta är inga mål, utan det här är saker jag SKA ha gjort innan året  är slut. Jag presterar som bäst när jag sätter mycket press på mig själv.
 
- Köpa in minst 50 hästar under året efter hand som jag säljer lika kvickt igen förhoppningsvis!
 
- Köpa en storhäst som passar MIG och som jag kan tävla på!
 
- Starta MSV dressyr
 
- Tävla 120cm hoppning... (vilken häst ska jag lyckas med det på? det återstår att se haha. )
 
- Kvala in en fyraåring till Breeders
 
- Coacha Regina till att bli kvalad och starta SM på Aril (för femåringar dårå såklart!)
 
- Träna galet mycket för tränare, framförallt A!
 
- Börja stärka upp kroppen igen så jag kan börja springa lite så smått!
 
- Åka ut mer på större tävlingar för att få inspiration!
 
- Hänga med kunder när deras treåringar visas som hästskötare eller något, bara för att se hur allt går till!
 
- Åka på studieresa till Spanien i februari!
 
- Dra in minst 2,5 miljoner...? Haha. hm.. ;)
 
Hmm, rimligt el orimligt? Listan lär göras längre med tiden, men det här är vad jag kan komma på just nu!
 
Vad har ni för mål år 2014? Länka inlägg! Eller skriv kommentar!
 
 
 
2014 ska bli mitt år tänkte jag. Ska jobba asset av mig för att lyckas med allt detta!
 

Kommentarer
Postat av: M

Mina mål 2014 med hästarna är att komma ut och tävla med nollor och placeringar på minst 1m. (Köpt nya hästar och inte tävlat på mer än klubbtävlingar på ca 10 år)
Tävla dressyr med placering iaf upp till LB.
Ha roligt på vägen :)

2014-01-09 • 02:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0