Sadelkammaren börjar ta form!

Igår snickrade min man ihop nya bra grejer till min fina sadelkammare. En sadelgjords-anordning och en benlinde-anordning. Riktigt bra blev det allt!
 
 
Sadelgjordsanordningen ser ut såhär, ej helt klar ännu, ska ha handsmidda krokar som bosse ska fixa samt skyltar med de olika storlekarna graverade i mässingplåt, vilket bosse också kan fixa! Händig man, eller hur? ;D
 
Perfekt att kunna hitta rätt storlek på sadelgjordarna fort nu.
 
 
Denna här snickrade han också ihop, cool va? Kan inte bestämma mig om jag ska låta den vara träfärgad eller om jag ska måla den grå, precis som väggpanelen. Hm. Tåls att fundera på! Cool grej i alla fall!
 
 
Sen måste jag bara slänga in en bild på min favoritvägg också... den fina med alla snygga tränshängarna i smide!
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Supersnyggt, o stilrent :)

2013-12-31 • 16:29:58
Postat av: Katarina

Åhh tjusigt! Vår sadelkammare är mest liten, men den funkar ju bra ändå :)

2014-01-06 • 17:56:52
URL: http://saganomensaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0