Planera evenemang till 2014!

Ska sätta mig ner så fort allt lugnat ner sig lite och börja planera evenemang till våren. Våra pay and rider/pay and jumper samt löshoppningar har ju varit väldigt uppskattade. Jag vill fortsätta på detta spår och även flika in lite mer kul. Någon som har lite kul förslag? Kanske vill din hundklubb hålla tävlingar här? Kanske vill du ta hit din tränare för att hålla kurs under en helg? Kanske hade det varit kul att göra ett evenemang där alla pengar går till någon välgörenhet? Kanske hade det varit kul att hålla läger en helg med mig och Annika som tränare? Enbart fantasin sätter gränser. Här är stora möjligheter på Kvarnstena Gård att hålla fantastiskt roliga evenemang. Stall och boende finns för övernattning och vi här håller servicen på topp alltid. Vad säger ni? Har ni något kul förslag? :)
 
 
Tipsa gärna om något kul som hade intresserat er!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjoo!!
Jag tycker att ni ska anordna ridläger i sommar !
Så kan jag jobba och hjälpa till :DD

2013-12-24 • 14:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0