Just nu i stallet till salu...

 
Jimsan, c-ponnysto på 12 år, hår som en klocka på tävling. Är kvalad MSV.
Gjorde en fantastisk runda i LA i Ängelholm för någon vecka sedan.
För dig som vill ha tävlingsponny!
 
 
Thilda, som är världens snällaste ponny. Mycket välriden i dressyren, hoppar
det du styr på. Snäll go ponny på 9 år!
 
 
3-årigt kvalitétssto efter Blue hors Zack! Huur snäll som helst och rör sig superbra.
Perfekt att utveckla till en riktigt fin dressyrhäst! Ca 170cm hög.
 
 
Fina goa Mimmi! Ett d-ponnysto som såväl passar som första ponny, som tävlingsponny
till lättare klasser. Är tränad western, har gått på ridskola, är tävlad, snäll i skogen samt
gått terrängträning. En ponny för dig som vill ha en riktig bästis!  Maffig modell!
 
 
 
Sen är ju även Gigolo till salu! Den fina hingsten jag rider lite och ska hoppa på pay
and jump imorgon! Snyyyyyygg c-ponny som kommer gå långt med rätt ryttare!
 
 
Tre storhästar är som sagt också på G in.. mer om dem sen när de kommer!

Kommentarer
Postat av: Siri

Vart är Buccie & Fleur? :)

2012-11-15 • 13:11:53
URL: http://sirieinarson.blogg.se
Postat av: Anna

Vad kul det jag fick veta häromdagen och jag hjälper dig gärna med det som jag skrev på sms idag. Lycka till

2012-11-16 • 12:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0