Massa inlägg om nya ponnys ikväll!

Som rubriken lyder, så blir det massa kul inlägg ikväll med bland annat
bilder på nya ponnys jag fått hem till försäljning.

Idag har dagen bjudit på visningar, massor med ridning, fotografering,
tittat på tävling i väntan på kunder, övat på smidet, och massa mer kul!

Full rulle med andra ord. Tror jag lyckats köra inom Preem säkert 5-6
gånger och köpt energidricka ;D

Nu ska jag hoppa i duschen för att sedan köra upp och nattfodra kusarna :)
Tidig dag idag ju ;D Klockan är bara halv tio.

Imorgon har jag mängder med visningar, ska rida massor och tja... ska se
om jag kan få fotograferat några hästar till.



Popper E gäspar och säger bli klaaaar någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0