Blir knäpp i huvudet!

Ibland blir jag bara så irriterad, ledsen och sur på folk som inte kan
bete sig ordentligt som vuxna människor. Nog för att det bara är att
lära sig att ta skit från folk när man jobbar med detta, men någon
gräns får där allt vara. Men, som alltid är det bara att ta emot, bita
sig i tungan och svälja dem väl valda ord man så gärna skulle vilja
kläcka ur sig! Jaja. Dags att tagga ner och låta det rinna av sig.

Som jag alltid sagt, ha för fasiken gott om självförtroende och massor
med skinn på näsan om ni ska ge er på att jobba med detta. För ibland
är folk inte nådiga ^^ Det gäller även att kunna låta folk idiotförklara och
inte bli stressad o försöka förklara sig. För att när vissa människor satt den
sidan till, så kvittar det hur mycket du försöker förklara dig och förklara hur
det faktiskt är - dem bryr sig inte. Det är som att prata mot en vägg.

I övrigt så går allt bra, förmedlar så mycket häst att jag nästan blir yr
i huvudet. Säljer, fixar och donar, beställer lastbilsresor, ringer utlandet,
bokar besiktningar och jag vet inte allt. Det är häftigt!

Någon som behöver hjälp att sälja sin häst/ponny? Tveka inte på att ringa
och be om hjälp. Just nu rullar det på fantastiskt bra! 0708449174




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0