Daaamn

Åh, har lust att bara svära rakt ut. Förbannad jag blir på något som inte
går att göra åt. Givetvis har vädret bestämt sig för att bil ett helsike för
mig idag. Det snöar -  och det snöar rejält! Så det blir inte att jag kan köra
iväg på pay and jump idag. Känns lite för riskabelt och dumt att utsätta oss
för det. F***N. Får väl trösta mig med att jag bygger upp hinder i ridhuset
och hoppar själv idag sen. Efter ÅPKs dressyrträningstävling.
Yeye.

Snart är väl denna vintern över och jag kan väl knappast klaga på att det
varit en jobbig vinter med massa snö. Egentligen så är det ju bara nu precis
som det kommit någon snö. Annars har det bara varit kallt.

Ska se om jag kan knäppa lite fina bilder i snön kanske?



Förra året hade vi desto mer snö typ hela vintern!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack =D Han är så vacker, fina Macke!

2012-02-12 • 14:02:19
URL: http://loveponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0