Aldrig missnöjd med ett ridpass?

En söt tjej frågade mig om jag aldrig är missnöjd med ett ridpass, eller
missnöjd med en häst någon gång när jag ridit klart eftersom jag aldrig
någonsin skriver i stil med "Idag gick det såå dåligt när jag red!".

För det första så skriver jag ganska neutralt över huvud taget om hästarna
i och med dem är till salu el så kanske något misstolkas och då är det inte
så roligt för varken mig eller ägaren. Ah, ni förstår.
För det andra, så neej. Jag är YTTERST sällan missnöjd när jag hoppar av
hästen och är klar med ridpasset. Jag rider alltid tills jag kommit dit jag vill
och kan vara nöjd med både min och hästens prestation.
Jag rider alltid tills det känns riktigt bra och därför är jag alltid nöjd och glad
efter varje häst!




Kommentarer
Postat av: Annie - Lovonsdestiny.blogg.se

Det har jag faktiskt tänkt på! Du kan ju inte skriva vad som hellst om hästarna eftersom det inte låter så lockande då, haha jobbigt...

2012-02-18 • 23:18:04
URL: http://lovonsdestiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0