Tävlingar i vår!

Något som ska bli fantastiskt roligt är att jag kommer att ha möjlighet
att tävla jättemycket till nästa år - både storhäst och ponny!
 
Och... grejen är att nu i med jag kommer arbeta med kvarnstenas hästar,
så kommer jag att få tävla mycket dressyr också, vilket jag aldrig trodde
jag skulle göra igen - roligt :D
 
Detta innebär också att jag kommer behöva mycket nya tävlingsgrejer.
Jag måste ju ha en uppsättning till både hoppningen och till dressyren.
Tror inte dressyrdomare uppskattar min vita uvex-hjälm till exempel haha...
 
Yeye. Först och främst måste jag ha ett par vita ridbyxor - och dem kommer bli
från john whitaker!
 
 
Kommer nog vilja ha en marinblå kavaj att tävla med i dressyren... Hade ju
matchat till dessa ridbyxorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0