Svar på en fråga!

Hej!
Hur importerar du ponnyer och hästar ifrån polen?
Köper du hem dem eller betalar du för dem efter du fått sålt dem? :)
Undrar också om du vet något seriöst och bra försäljningsstall
utomlands som du kan rekommendera att praktisera på?

Jätte tacksam för svar!
Mvh Nathalie
 
Sv. Hej!
Ja, det gör jag med jäma mellanrum, beroende på hur mycket kö in i stallet
jag  har.  Jag har gjort på båda sätten, både köpt med en gång samt haft dem
till försäljning och betalt dem när de blivit sålda. Men, det har jag ju endast fått
lov att göra tack vare att jag fått alla goa  kontakter där nere.
 
Vet ett par ställe, men rekomenderar det endast om man verkligen har skinn på
näsan. Hästvärlden är ett rått klimat.
 
Maila mig, ifall du vill ha ett par nummer! [email protected]
 
/alex
 
 
Laxen var en häst som jag importerat från Polen!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Kan inte du skriva ett inlägg om hur dina dagar ser ut ungefär? :) grym blogg!!

2012-12-21 • 15:56:46
Postat av: Tessla

Vill gärna ha tips på seriösa försäljare i Polen. :-)

2014-04-15 • 17:33:23
URL: http://tessla.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0