<3





Bara några dagar efter att dessa bilderna togs i somras, så åkte
jag in till sjukhuset och var dödssjuk.
Det låter så konstigt att säga och jag förstår fortfarande inte riktigt.
Så kass var jag väl inte? Jag visade häst och jobbade på in i det sista.
Jag är den som inte känner när jag har feber eller är sjuk.
Jag blir bara irriterad på mig själv och spottar i nävarna - kämpa på
alex liksom. Just på grund av det hann det gå alldeles för långt!

Jag vet inte alls vad jag egentligen ville ha sagt med detta inlägget.
Fick bara lite rysningar när jag bläddrade bland lite bilder från i somras <3

Kommentarer
Postat av: julia

ni va så fina du och angelo :)

2011-11-20 • 12:44:35
URL: http://annorlundamotiv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0