Planer.

Jag lägger alltid upp mål och strategier för att kunna utveckla
min häst och mig själv. Tänkte dela med mig av lite planer jag
har nu framöver.


Idag så är det dressyrträning.
Imorgon är det pay and jump i Kullabygden.
Sen därefter(om han sköter sig förståss) så blir det en veckovila
för att ta in allt han lärt sig och återhämta sig.
Sen kör vi igång igen och den 22 april åker vi till Båstad för ännu
en pay and jump.
Förhoppningsvis hinner vi med en pay and jump till, innan vi tävlings-
debuterar den 2 juni i Munka Ljungby.

Det är väl de största planerna jag har just nu för en månad framåt.

Sen i sommar så blir det att åka ut på så många småtävlingar vi kan
för att få upp rutinen. I slutet av augusti/september så debuterar vi 110cm.
Slutet av året så debuterar vi 120cm.

I sommar ska vi busa massor på stranden och träna på terrängbanor också.
MYSIGT.

Vi har mycket att se fram emot!



Nästa år ska han säljas :)


Kommentarer
Postat av: Julia

hoppas att allt går bra :D



den 2 juni kan jag kanske fota om jag inte ha nåt för mig (:

2011-05-04 • 18:13:53
Postat av: Henrietta

vad ska du hoppa imorgon? :)

2011-05-04 • 21:10:20
URL: http://ridersjumping.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej !

Jag tänkte bara fråga dig om du vet någon som skulle kunna tänka sig att låna ut sin d-ponny eller maxad c-ponny ? Jag letar nämligen som en galning efter någon ponny att låna under en period till att träna både hoppning & dressyr med, ev tävla. Eller vet du något bra försälningstall som har fina ponnysar till ett rimligt pris ? Hade varit super snällt av dig om du kunde svara!



mvh Julia



2011-05-05 • 13:53:51
URL: http://juliaolsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0