Oj shit!

Jag glömmer ju bort tiden! Jag ska om en kvart åka upp till Åsbo
ponnyklubb, för att stå på banan och hjälpa till hela kvällen när det
är tävling för unghästar!
Borde byta om och fixa ihop allt jag ska ha med mig xD
Tar med kameran och fotar lite det jag hinner med. Vi är inte så många
som ska stå på banan, så det lär bli full rulle tror jag. Men roligt ska det bli.
Unghästar är så roligt att titta på. Där finns verkligen alla möjliga!
Allt ifrån yrhönor till lugna som filbunkar. Spännande.

Jag uppdaterar mer när jag kommer hem.

Glöm inte att kommentera förra inlägget, hade varit roligt ifall ni gjort det! :D


Kommentarer
Postat av: Jakob Ahlquist

Dagstorp och gärds ;)

2011-05-11 • 18:27:07
URL: http://collbaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0