Mina guldiga boots är inte så guldiga längre :/

Här har ni mitt sämsta köp någonsin. Catagobootsen i guld, köpta
från Cheval. Vilken urdålig kvalité! Bootsen är använda
2 (!!!!!) gånger och ser redan ut såhär :s Ser ni? De är INTE guldiga
längre och färgen liksom flagnar av? Helt värdelösa. De är inte ens
använda ute i en blöt paddock, utan de är använda två gånger i ett
RIDHUS. Jag har aldrig tvättat dem. Inte ens sköljt av dem.

Är mycket besviken på dessa boots.

Någon som har sånna här och råkat ut för samma sak? Eller är det
bara mina som har blivit såhär?









:(:(

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sånt är extremt dåligt! Men tur att du fick tillbaka pengarna, det är så det ska vara.

2011-05-19 • 21:45:00
URL: http://ridersjumping.blogg.se/
Postat av: Julia

Dom blir så, hade ett par o bronsfärgen, dom är lila nu...

2011-05-19 • 22:05:01
Postat av: Anonym

du har inte tänkt på att han kanske har trampat på dom och dom har skyddat honom från att få sår? Typ inga boots utom gummiboots som håller sin färg då? sluta vara så negativ och utseende fixerad :)

2011-05-19 • 22:47:54
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Anonym: Hade han trampat på dem, så hade de ju varit sönder på ETT ställe och färgen ahde ju inte flagnat av runt HELA bootsen? ;)

Sen är han inte den som trampar sig, då han oftast går utan boots utan problem.

2011-05-19 • 23:30:37
URL: http://xelaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

mina guldiga och bronsfärgade (även röda) har all färg kvar trots att de är använda som hagboots och i terrängen, men finns ju måndagsexemplar på allt!

2011-05-21 • 07:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0