Hörreni! :)

Många skriver frågor antingen anonymt (av misstag ibland?) eller så
skriver ni era namn, men ingen blogg eller mailadress. Jag är inte den
som inte vill svara på era frågor, vill så gärna svara er, men snälla skriv
er mail eller något! :)
Blir så mycket lättare för mig. Som senast fick jag en fråga om en försäljnings-
häst, och jag skriver aldrig mer än ytligt om de hästar jag rider i inläggen,
eftersom det inte är mina hästar. MEN, jag hade kunnat skriva mail till
er, eller svara i er blogg ang hästarna!
Det var bara en av alla frågor jag får som jag helst inte tar i ett inlägg, utan
hellre på ett mail, eller som kommentar på er egna blogg.

Så skriv er mail eller bloggadress, så lovar jag er svar på era frågor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0