Swarovskipannband

Dessa underbara pannband. Det verkligen glittrar i ögonen
på mig när jag ser dessa pannband blinga i en ridsportbutik
eller monter. Man skulle vilja ha allihop.


Roligt tycker jag är att de verkligen finns i alla möjliga färger och färgkombinationer.
De är verkligen riktigt roliga att matcha ihop med resten av utrustningen man har.
Som sagt, jag skulle vilja ha hur många som helst.
Jag äger två stycken. Ett guld/silvrigt och ett blå/guld.



De två översta på den bilden alltså :)


Angelo tjatar och tjatar att han vill så småningom ha ännu fler :o
Han vill bland annat ha ett där det är rött i. Rött kombinerat med silver
eller guld. Pja, jag kan ju inte säga att han har dålig smak direkt.
Riktigt bra smak har han faktiskt, för att vara ärlig! :D ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0