Svar på en fråga! :)

Några har undrat lite om var Angelo står någonstans, hur långt
jag har att åka osv osv. Tänke berätta det nu :)

Jag har Angelo uppstallad i min killes stall, som finns riktigt nära Åsbo Ponnyklubbs anläggning. Det tar mig tio minuter att åka dit hemifrån med bil och från stallet till anläggningen tar det typ 2 minuter att skritta. Det är ett jättefint nybyggt stall Angelo står i. Sen kan ajg ju tillägga att det är myyyys att ha häst i samma stall som DG ;) Underbart. DGs familj äger tre hästar samt har en de lånar som också står i stallet.

Nämnligen -



Fantasi



Lukas



Zandra



och så Dunder.. som inte riktigt ville vara med på bild vid det fototillfället.
Dock har ni ju sett Dunder mågna gånger förrut? :)


Så så ser det ut, Angelo mår som en prins :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har dom inga in hyrningar där !?

2011-01-31 • 09:36:32
Postat av: Sarah

Jättemysigt stall! :D

2011-01-31 • 18:17:42
URL: http://ryttarligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0