Körlektionen gick bra!

Idag kändes det faktiskt bra på körlektionen. Underbart!
tilly hade tydligen varit jätteledsen när jag åkt iväg. Gråtit,
gnällt och sådär :p Hon får vänja sig antar jag.
Nu ska jag snart baka mina berömda muffins. Min mamma ska
ha besök i eftermiddag och då önskades det muffins. Såklart ;)

Det kommer bilder på det sen. Hade även tänkt att filma Tilly när
hon och jag visar upp sitt, ligg, visa mage, tass, upp och stå samt
dansa :) Duktig valp lär sig fort.

Ikväll blir det god mat med DG. Han får bestämma var vi ska äta.
Hm. Eller ja. Välja bland mina alternativ rättare sagt.
Haha, mina alternativ jag gett honom är kinamat eller pizza.

Jag älskar min DG :)



Får bli denna underbara bild jag tagit på Chino och Viggo :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0