Hemma igen :)

Ahw, vilken UNDERBAR häst jag har. Plockade fram ett kryss
och skulle hoppa lite idag med honom. Första gången han hoppar
under ryttare. Haha, så snäll. Inte för att han hade någon som helst
koll över huvud taget, men över tog han sig iallafall och glad var han.
Han såg ut som ett stort frågetecken när han hade hoppat det lilla
krysset fram och tillbaka ett par gånger och jag tyckte att det räckte.
Han hade mycket att fundera över påväg hem.

Det togs bilder, men de ligger på min pappas kamera, så det tar väl
ett par dagar innan jag kan få dem så jag kan visa er :)

Därefter lastade vi honom och körde till helsingborg. Han var superlätt
att lasta föressten, han är en ängel!

Anledningen är att jag bestämt mig för att ta bort den lilla benbiten han
hade nu med en gång innan vi sätter igång ordentligt. Känns lika bra
att ta bort den, så är han helt 100 sen. Och nej, han har inte ont av denna
benbiten NU i DAGENS läge, men man vet ju aldrig. Och då känns det
lika bra innan vi kommit igång :)

Att operera bort en lös benbit är ett rutiningrepp och inga konstgheter alls.
Det är Flemming som ska operera, den bästa utav alla. Så det kommer
alldeles säkert gå jättebra. Angelo ska opereras imorgon, och så kommer
vi hämta hem honom igen på tisdag. 

Har ni frågor så fråga på bara så kan jag svara på allt i ett inlägg sen eller ngt :)



Jag tycker verkligen om denna hästen! Han kommer bli hur grym som
helst, ge oss lite tid bara :D <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ska bli kul att följa er två tillsammans! :D

2011-01-30 • 22:25:50
URL: http://ryttarligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0