Lördags

Här kommer lite mer utförlig beskrivning om min lördag.
Dagen började med att jag var på tävlingarna redan vid nio
och enligt mina beräkningar skulle jag starta runt två på
eftermiddagen. Men tji fick jag. Istället startade jag inte
förren vid FEM på eftermiddagen. Riktigt drygt.
Tävlignarna gick helt sjukt långsamt och det var det fler
än jag som reagerade mycket på. Förstår itne hur det kunde
gå så långsamt för där var ju ingenting speciellt som hände?
Ingen som trillade av och slog sig hårt?
Aja. Iallafall, startade hästarna och det gick bra. Med tanke
på att jag bara ridit dem två gånger var innan ungefär
så gick det bra. Första ponnyn var jag jättenöjd med, men
andra inte alls när jag kom ut. Att den rev lite är egentligen
inte konstigt, för den är inte riktigt stark i kroppen än och
det viktigaste är ju att dem hoppar och får till dem flesta
sprången bra. Det var inte så att vi kom heltokigt på något
hinder, utan rundan flöt på bra, ponnyn hann bara inte riktigt
upp. Där var väl för mycket annat att tänka på samtidigt också
antagligen ju :) Så jag boorde inte anklaga mig själv så mycket
-egentligen.

Aja, vi skulle ha hoppat en klass till på dem båda, men vi pallade
verkligen inte vänta på den dryga tävlingen, tyckte dem skött sig
så bra att det kändes skit samma.

:)

Annars fungerade tävlingen bra, skitbra att de fått till en så bra
paddock ute, även om inte jag hann rida i den spec mycket xD


Som sagt så blev där inga bilder eller filmer. Kanske kan fixa en film
på ponny2 i eftermiddag -kanske.
Någon som har bilder? Skicka JÄTTEGÄRNA till [email protected]
Givetvis länkar jag er <3




Kolla vilken sööt hund som var på tävlingen :)<3


Kommentarer
Postat av: Therese Jensen

Tog du några kort på mig och sally i lördes ? :)

2011-02-21 • 10:24:30
URL: http://livetenligttherese.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0