Blev inte riktigt som tänkt.

Åh, tiden bara rann iväg idag på något konstigt sätt?
Vad hände? Jag hann liksom inte med någonting idag x)
Fixade allt i stallet, men hann inte klippa stoet.
Har nu en ny plan. Rider henne imorgon och så på fredag
när jag har mer tid, så ska hon klippas, friseras och fixas
fin samt ridas. Jag har ev en kund på henne redan!
Vi får väl se hur det blir.

Angelo myste jag med en bra stund idag. Han är en riktig
gosehäst <3

Knäppte några bilder på stoet, visst är hon ganska söt? ;)






Kommentarer
Postat av: jennie - en blogg med tre ryttare

okej, jätte fina hästar på headern och en fin blogg :)

2011-02-02 • 21:08:23
URL: http://treryttare.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du din häsT?

känner igen stället. :)

2011-02-03 • 16:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0