Sveriges största talang inom fälttävlan!

Vet ni vad?

Jag har en helt grymt duktig vän. Jag överdriver inte när jag säger att
hon är sveriges största talang inom fälttävlan. Den här tjejen lever och
andas fälttävlan. Hon är helt otroligt målmedveten och jag vet inte någon
som brinner så otroligt mycket för någonting som denna tjej gör.
Jag blir alltid så glad och inspirerad själv när jag snackar med henne!
(Vilket jag gör typ varje dag, flera gånger om dagen ;))

Jag blir så stolt. Jag har känt henne i så många år och vilken utveckling
hon gjort. Det är en tjej som rider med en helt fantastisk känsla. Hon
rider mjukt och har en alldeles speciell talang för dem lite svårare och
tuffare hästarna. Hon får hästarna på sin sida och kan verkligen jobba
MED hästarna.

Den här tjejen har jobberbjudande runt om på massor med olika fälttävlans-
stall i världen. Hon har ett helt team bakom sig redan och hon har satsar hel-
hjärtat på att ta sig hela vägen. Och vet ni vad? Jag tvivlar inte ett dugg.
Med den viljan hon har, så har hon redan tagit det största steget.

Den dagen hon är på OS och tävlar, så är jag den som kommer stå i publiken,
hejja och spricka av stolthet!

Och vem är det nu jag snackar om? Jag tror alla vet.

Isabelle Weber!



Världens underbaraste vän!

Vill ni följa Isabelles resa, så tycker jag ni ska kika in på hennes
blogg , http://eventingbyisabelle.blogg.se/ <3

Kommentarer
Postat av: Isabelle Weber

Åh, alex! Du är nog världens bästa! Vilka otroligt fina ord <3

2011-12-16 • 22:47:23
URL: http://eventingbyisabelle.blogg.se/
Postat av: Emma

gud vilken fin blogg och fina bilder :D <3

2011-12-16 • 23:08:48
URL: http://emmaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0