Fantastiska hästar

"Skriv om dina favorithästar som du ridit åt andra, från när du börja rida och till nu :)"


Ojojojoj, det finns ju så många favoriter! Säkert hur många som helst
som jag glömt, eller inte kommer på också. Hmm...

Min största favorit genom tiderna är helt klart Fröken Fanny.
Min c-ponny, med en vilja av stål och hjärta av guld. Hon ligger
allra närmst hjärtat, eftersom hon verkligen blev en bästa vän.
Hon fanns hos mig under den jobbigaste perioden i mitt liv och
jag vet inte om det är just därför jag tycker hon är den som
fastnat allra mest. Helt fantastisk ponny. På Fiffis rygg kunde jag
verkligen göra ALLT!



Angelo är också en häst som fastnat väldigt mycket i hjärtat på mig.
Han kom och tog mitt hjärta direkt! Helt otroligt vad han charmade mig
den hästen. Riktigt riktigt fin häst, som verkligen passade mig som handen
i hansken..



Sen har vi "lilla gul" som jag också älskade. Wow vilken hoppkanon.
Med henne kunde vi hoppa HUR högt som helst. Ganska ful ponny,
men med en kapacitet utöver det vanliga. Wow! Henne skulle jag
bra gärna haft själv :D Skojjar inte om jag säger jag hoppat 150cm på
henne :)



Sen har vi ju GRYNET som alltid kommer vara Grynet för mig <3
Min sötaste lilla vän :D <3



Sist men inte minst - så är detta stoet en häst som verkligen tog en
bit av mitt hjärta. Naon de la plat heter hon, sjukt speciell och
fantastisk häst. Red henne väldigt mycket och fick litet speciellt
band till denna hästen. Hon var otroligt känslig och tålde inga stora
tag. Det gällde att ha henne på sin sida! :) Men en fantastisk ponny
på alla vis, hoppade HUS! Hoppade LA MSV på pay and jump med henne :)



Går ni in på min facebook så finns det ett helt album med massa bilder
på fantastiska hästar genom åren :D


Kommentarer
Postat av: mimi

Varför hade du inte kvar Angelo och tävlade honom?

Ni var verkligen jättefina tillsammans och ni skulle säkert kommit långt!:)

2011-12-25 • 22:39:13
URL: http://minimusangelos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men Alex Du glömde Erik på listan över favvo hästar!

2011-12-31 • 09:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0