År 2011

Snart så är år 2011 helt slut. Och hur ska jag sammanfatta detta året
som gått? Jag vet inte riktigt. Känns som ett ganska tråkigt år, samtidigt
som detta året varit starten på något nytt? Ähh, jag vet inte riktigt.
Jag är inte helt nöjd med min insats. Är lite frustrerad att jag inte fått vara
frisk en enda dag under året som gått.
Det har varit ett enormt arbetssamt och slitit år. Jag har verkligen kämpat
24 timmar om dygnet för att lyckas börja på en större karriär. Jag har
nystat i alla trådarna som krävs. Jag har verkligen kämpat, och trots
det så känns det som att något fattas. Jag vet precis vad det är.



En stor sammanfattning av året som gått kommer upp på bloggen senare idag! :)

Håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Cornelia Weber

Jag är i alla fall riktigt imponerad utav dig. Du sliter som ingen annan och visar aldrig något dåligt humör. Jag tycker att du ska vara stolt över dig själv - hur många kan faktiskt göra det du gör? Jag tycker att du ska tänka på att du är faktiskt bara 18 (19?), och du säljer hästar stup i kvarten. Nej, jag är imponerad av dig!

2011-12-30 • 16:21:40
URL: http://corneliaweber.blogg.se/
Postat av: Johanna Grant

still waiting ;)

2011-12-30 • 21:25:14
URL: http://johannagrant.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0