Svar på frågor!

Du har verkligen gjort ett kanonjobb med honom,
han är jättefin! Men jag undrar vad som händer efter
att du fått sålt Angelo? Ska du köpa ny häst då? :)


Svar; Tack så mycket :') Ja, jag kommer troligen köpa en
ny häst så fort han är såld. Vad det blir för någon, det vet
jag inte ens själv än, troligen en ny unghäst :)

Varför ska du sälja honom redan?

För det finns ingen möjlighet för mig att kunna tävla honom,
pga att jag inte har något körkort och min mamma jobbar helger.
Hästen är tävlingsklar och då tycker jag någon annan får ta över.
Dessutom, så är jag rättså sugen på ett nytt projekt ;) Har trots
allt haft honom strax över ett halvår ju :)

Kan du inte länka annonsen?

Klart jag kan! Kika in här för att hitta annonsen!




Kan säga att det är ett enormt intresse på honom, roligt!
Har visning imorgon också till exempel.. håll tummarna att det går bra:)

 

Kommentarer
Postat av: majja

alltså fasen, han är så fiiiiiin :(

2011-08-31 • 23:15:53
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/
Postat av: Johanna

w

2011-09-03 • 18:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0