Lång och trist dag!

Timmarna seeegar sig fram. Ska inte upp till stallet förren ikväll
och dagen går verkligen hur långsamt som helst när man inte
har någonting att göra. Har varit ute och joggat en liten lätt runda
och så har Tilly fått träna en stund. Det är i princip allt jag gjort idag.

Ska rida och ta nya fräscha bilder på Dunder och lägga ut en ny annons
ikväll. Angelo har jag inte bestämt mig hur jag ska göra. Han ska ju på
pay and jump imorgon och då kanske det är bäst att ha gått över bommar
idag. Ni vet ju hur han är haha. Samtidigt så gick han tufft igår och hade
jag inte skullat på pay and jump imorn så hade han bara fått skritta.
Aja, vi får se :)


Kommentarer
Postat av: Louice Råå

vart e pay and jumpen?

2011-08-02 • 18:47:11
URL: http://louiice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0